Skip to content

Whistleblower hotline

  • A multinacionális és magyar KKV-ék számára a vállalaton belüli korrupciós kockázatok, cselekmények bejelentése független, szakmai civil szervezetnek vagy ügyvédi irodának forródróton keresztül
    a
  • Tevékenységek: üzemeltetés, ügymenet kiépítése (pár oldalas ügymenet készítése: feladatok, felelősök, határidők) a bejelentővonalon beérkezett információk kezelésével, továbbításával kapcsolatban (protokoll), adott releváns ügyek kivizsgálása tanácsadóként
    a
  • Működtetés előfeltételei: a cégvezetés a whistleblower hotline rendszerére olyan vállalatvezetési eszközként tekint, amely értéket teremt a vállalat számára
    a
  • A kiépítés és a működtetés folyamán nemcsak induláskor, de folyamatosan is mutatni kell: a bejelentők teljes körű védelmet élveznek, a bejelentések elemzése és kivizsgálása során a bejelentők ismeretanyagára támaszkodni kívánnak a vizsgálatot végzők. A vizsgálatok során a „rosszindulat” minden elemét kizárják a vizsgálatot végzők. A vizsgálat eredményének értékelésébe a releváns szakterületek véleménye beépül.

Kapcsolódó hírek

78 kérdés, 78 válasz: így legyél te is információszabadság-harcos!  

71 civil szervezet közös nyilatkozatban áll ki a Budapest Pride szervezői és a békés gyülekezéshez való jog szabad gyakorlása mellett

Elindult a 13. oknyomozói mentorprogramunk 

Megkérdeztük Nagy Mártont, hogy sikerült kiválasztani a 4iG-t a hadiipar felvásárlására

Közhasznúsági jelentés: közzétesszük a 2024. évi dokumentumokat

A Kúria kétszer is szembement az ítélőtábla jogerős ítéletével: ki kell adni a Bosnyák téri gödörről szóló szerződés mellékleteit 

Feketelistákból még nem épült ország

Pert indítottunk az MNB alapítványi cége ellen

Nincs elfogadott éves jelentése a Korrupcióellenes Munkacsoportnak

Jelentkezz a 13. oknyomozó újságírói mentorprogramunkra!

×